Kunstneriske vægge til leje

I min første lejlighed (way back….) havde jeg et maleri af Wallasse Ting (kinesisk/amerikansk kunstner) på min væg. Og jeg elskede det... motivet, farverne... ren kærlighed!

"Maleriet" var naturligvis en reproduktion - en plakat i ramme. Jeg havde på SU budget ikke økonomien til at investere i den dyre kunst. MEN havde jeg haft muligheden for et helt ægte Wallasse Ting værk - ja så var jeg afgjort sprunget til. 

Jeg er stadig glad for kunst i dag - og gallerivægge. Jeg leger pt. med sammensætningen af en ny af slagsen i stuen, og denne gang har jeg altså revet mig - med et helt originalt kunstværk!

Men det er ikke købt, det er lejet. Hvad?? Kan man det?? Ja det kan man. Hos ARTCOMPAZ ser de det faktisk som deres fornemmeste opgave, at gøre det nemt for dig at leje (og købe) moderne kunst. Kig forbi deres side HER for alle detaljerne. Personligt er jeg stor fan af muligheden, og er vild med ideen om at kunne variere og udskifte lige så tosset man vil, uden det behøver koste særlig meget. Det er da fantastisk!

Herunder har jeg fundet nogle lækre gallerivægge som inspiration til, hvordan du kan sammensætte kunst i dit eget hjem. 

Ha en dejlig dag!
/Louise E.


 
 
 
1/2/3/4/5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.