Black Friday for boligen

Den sidste fredag i november, dagen efter amerikanernes Thanksgiving -  er det BLACK FRIDAY.... hvis du skulle have misset det :O)

Nej vel?

Man bliver jo bombarderet med alle de gode (og mindre gode) tilbud flere uger optil dagen. Så man skal nok have været på ferie i en hytte - uden netadgang - langt nordpå for at undgå den hype der er omkring dagens påståede fantastiske tilbud, som man naturligvis ikke kan leve uden....

Men men - Jul er det jo snart. SÅ jeg må erkende, at jeg har studeret mulighederne for indkøb af gaver denne fredag. (Der er noget vildt lækkert over at kunne klare alle gaverne på en dag, og så måske oven i købet med lidt rabatter.....YAYH!) En lille ting eller til mig selv kan det vel også blive til..... Bare for at fejre at jeg har sparet penge... eller noget :O)

Følgende webshops kører nogle gode rabatter for sådan en bolignørd som mig - og naturligvis også for dig :O)

WASPS LIVING
40% på HELE shoppen, brug brug af koden BLACKDAYS 
MOODINGS
25% ved brug af koden BLACKFRIDAY25 (reklamelink)
JUST SPOTTED 
25% ved brug af koden BLACKFRIDAY25 (reklamelink)

Happy Shopping!
KH
Louise E.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.